پلیته

فرصت های کسب و کار در سال 2030؛ جمعیت

فرصت های کسب و کار در سال 2030؛ جمعیت

نواحی سرزمینی
ایران
درخت فناوری یا صنعت
عمومی
خوشه
عمومی

پیش بینی می شود:

54% از جمعیت جهان در کشورهای آسیا-پاسفیک زندگی خواهند کرد.

یعنی:

احتمالا تمرکز بر تجارت در زمینه های مرتبط با کشورهای حوزه آسیا-پاسفیک یا محصولات مورد علاقه ساکنین این کشورها، تصمیمی خردمندانه خواهد بود!

به یاد داشته باشیم که ورود به بازار یک منطقه جغرافیایی فرایندی یک شبه نیست و مستلزم شناخت دقیق جمعیت، سلایق، عادات و فرهنگ ایشان است. مدت زمان زیادی لازم است تا درک درستی از یک بازار خارجی داشته باشیم تا به دنبال آن بتوانیم فضاهای خالی آن بازارها، عوامل تاثیر گذار، بازیگران اصلی و مواردی مانند اینها را کشف نماییم.

جمعیت بیشتر به مفهوم تنوع نیازهای بیشتر، حجم محصولات مورد نیاز بیشتر و در نهایت فرصت های طلایی بیشتر خواهد بود.

همچنین هنگامی که بر منطقه ای که بیشترین بخش جمعیتی آینده را در خود جای خواهد داد، متمرکز می شویم، حتی سهم کوچکی از بازار آن منطقه می تواند، درامدی چشمگیر و شایان توجه را برای ما به دنبال داشته باشد. جمعیت جامعه منتسب به یک بازار خاص، همواره پارامتر یا سنجه مهمی در ارزیابی و تحلیل کلیات یک بازار است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید.

Email
WhatsApp
Telegram
Print